donderdag 5 maart 2015

Twee maanden later...

Hoi hoi, daar ben ik weer. Even laten weten dat het meestal best goed met mij gaat. Ik vul mijn dagen met wat rommelen in huis en wat crea-bea dingen zoals het maken van vakantiefotoboeken en het uitproberen van nieuwe recepten. Verder heb ik mijn wekelijkse uitjes, yoga en een bezoekje aan mijn moeder. Voor de rest doe ik niet zo veel, daar voelt het lijf het beste bij.

De beslissing om te stoppen met bloggen is een goede geweest, ik heb er geen spijt van. Toch plopt er nog af en toe zo maar een schrijfsel op en dat moet ik dan even uittypen. Zie hier het resultaat J.
Verder heb ik een apart overzicht gemaakt van mijn re-integratieactiviteiten. Met enige regelmaat wordt gevraagd hoe ik het UWV heb overtuigd van het feit dat ik niet meer kan werken, vandaar. Ik hoop dat eenieder die in hetzelfde traject zit er iets aan heeft, al is het maar herkenning.
Ik duim dat het voorjaar snel begint want ik ben het grauwe grijze natte weer meer dan zat. Het zorgt er namelijk ook voor dat ik veel minder wandel en fiets. Ik snak naar een lentezonnetje, een ommetje maken met de zon op mijn gezicht en daarna in de tuin uitrusten met een boek op schoot. Had ik vroeger eigenlijk nooit de rust om in de tuin te zitten tegenwoordig vind ik dat ik dat wel heb verdiend. Als het leven niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat toch.

5 opmerkingen:

  1. Die laatste regel is mijn lijfspreuk geworden sinds de cvs/me. En de rust vind ik steeds gemakkelijker. Ouder worden heeft zo zijn voordelen ;-)
    Fijn weer even iets van je te horen. Ik zag je blog en ik dacht meteen: ze begint weer, joech hee! Maar het is een oprisping... Het belangrijkste is dat het goed met je gaat en je genomen beslissing de juiste was. En mocht je je bedenken dan weet je waar we zitten.
    Komend weekend kunnen we genieten van het zonnetje. Zoek de stoel en je boek maar vast op.
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om toch nog iets van je te horen... Nou ja, lezen... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om weer iets van je te horen! :)
    Wat mij betreft mag het zonnetje ook lekker tevoorschijn komen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het "goed"gaat. Ik moet zeggen, ik vind mijn draai ook thuis, met ups en downs ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lurk jij maar fijn verder op mijn blog. Wat jammer dat je gestopt bent door een nare reactie van iemand. Wat ik al schreef, soms gebeuren er minder fijne dingen op het www, maar meestal viert (gelukkig) het positieve toch wel de boventoon.

    BeantwoordenVerwijderen