woensdag 31 december 2014

Zo mooi kan het leven zijn

Ik voel me goed en dat is leuk om te vertellen. Zoveel gemakkelijker ook dan te moeten zeggen dat je je weer bagger voelt.

Vanaf begin november ging het langzaam beter zodat ik eind van die maand behoorlijk fit op vakantie mocht. Dat was  zeker na de toch wel dramatisch verlopen vakantie in Ierland echt heel fijn. Voor mij, maar zeker ook voor Lief. Op af en toe een dipje na bleef ik het grootste gedeelte van december best fit. Zelfs van De-Grote-Eerste-Kerstdag-Familie-Party heb ik genoten terwijl dat vaak een zaak van overleven is (ik kwam er ook dit jaar weer niet onderuit). Op Tweede Kerstdag wandelde ik met Lief maar liefst 8! km zonder daar nog dagen last van te hebben.
Het voelt zo heerlijk om aan het einde van de dag te kunnen concluderen dat ik mijn plannen allemaal hebt kunnen uitvoeren en dat ik wel moe ben, maar voldaan moe. Dat ik me ’s ochtends niet uit bed heb hoef sleuren, dat het hoofd en het lijf normaal voelen en dat ik afgekikt ben van mijn vriend Paracetamol. Ik word daar heul blij van.
Zo mooi kan het leven zijn.
Ik hoop dat ik me in 2015 nog lang zo mag blijven voelen, of eigenlijk liever de rest van het jaar, en alle jaren daarna ook, of ben ik dat te hebberig?
Ik wens iedereen een energievol 2015!

9 opmerkingen:

  1. Dat zijn goede berichten, ik ben blij voor je. Op meer van dit in 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi bericht en helemaal geen hebberige wens, je hebt je portie wel gehad en voor veel mensen is dit helemaal geen wens maar doodgewoon waar nooit bij stilgestaan wordt. Ik wens je een blik vol energie waar geen bodem in zit, heb het fijn...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marga. Ja erg hè, ik kan me er nog steeds over verbazen dat maar weinig mensen beseffen hoe fijn het is om gewoon gezond te zijn en je fit te voelen.

      Verwijderen
  3. Wat ontzettend mooi om te lezen dat het de laatste tijd zo goed met je gaat: het is je zeker gegund!
    Ik wens je alvast een hele prettige jaarwisseling en het allerbeste voor 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie had gedacht dat het jaar zo mooi voor je zou worden? Was het begin vooral een voortdurend overleven, nu heb je het gevoel alsof je dagelijks een bescheiden feestje aankan. Zo fijn om te lezen :-) En weet je wat? Ik denk dat 2015 het hele jaar zo voor je wordt. Ik wens je een fijne jaarwisseling en de állerbeste wensen voor een gezond en liefdevol nieuw jaar.
    Liefs kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn om te lezen! Dat je je maar heel 2015 zo mag voelen (en daarna ook nog, want inderdaad, je hebt je portie wel gehad)! Alvast een fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi bericht!
    En weet je ook welk recept de oorzaak was of is t toevalsgeluk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen idee, en ik ben er ook al jaren geleden mee gestopt om een reden te zoeken waarom ik me bij tijden slecht en bij tijden ook weer beter voel (en dat gaf veel rust in mijn hoofd).

      Verwijderen
  7. Ik word echt zo blij van je blogje. Zo fijn om te lezen dat je je zo goed voelt! (Voor jouw doen.) Ik hoop oprecht dat dit nog heel erg lang mag duren!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen