woensdag 19 november 2014

Date met Enrique

Iedereen nogmaals heel erg bedankt voor alle lieve en meelevende reacties. Een blogvriendin schreef dat bloggers onder elkaar een hartverwarmend volkje zijn en daar ben ik het volledig mee eens.

Met mij gaat het in het hoofd best goed. Het overlijden van Madelief heeft ervoor gezorgd dat er een bepaalde rust over me is heen gekomen. Ze is dood en begraven en niemand die daar nog iets aan kan veranderen.
Hoewel mijn leven ook niet altijd een feestje is ben ik er zeker van dat ik gewoon verder wil leven. Ik ben er al een hele poos geleden achtergekomen dat je het zelf leuk moet zien te maken hoe beroerd de omstandigheden soms ook zijn.
En dus deed ik de laatste weken best veel dingen waar ik blij van werd.
Ik ging naar de film Aanmodderfakker. Ik moest wel even wennen aan de titel maar de film is echt heel mooi en grappig. Dochterlief herkende er zowaar zichzelf en haar blowende ex in.
Ik ging naar Glow. Dat wil ik al jaren maar meestal was ik ’s avonds te moe en te brak maar nu het is dan eindelijk toch gelukt en het was zeker de moeite waard.
En het uitje waar ik me al maanden op verheug: gisteravond mijn ‘date’ met Enrique Iglesias in het Ziggodome. Man wat een show, wat een sfeer, wat heb ik genoten, ik lig nog na te stuiteren in mijn bed, en daar blijf ik ook de rest van de dag maar ik zeur niet. Ik ben verliefd :-)

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen heb je gedaan!
    Aanmodderfakker ken ik niet, over Glow heb ik echter wel meer mensen gehoord. Fijn dat het je gelukt is om dat te bezoeken! En Enrique.... Gaaf dat je naar die show bent geweest! Ik kan me voorstellen dat je daar nog van na ligt te stuiteren. Hopelijk hoef je al die uitjes niet met al te veel ellende te bekopen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aanmodderfakker is meer een filmhuisfilm en daarom misschien minder bekend, hoewel hij dan weer wel drie gouden kalveren heeft gewonnen en is gekroond tot beste Nederlandse film van het jaar.

      Verwijderen
  2. Wat fijn dat je leuke dingen hebt kunnen doen. Dat scheelt dan wel weer even, he? Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik schreef het al op WF: goed dat je er het positieve uit weet te pikken en geniet van dat wat je allemaal nog wel kunt. Top! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had je echt heel hoog zitten. Totdat ik over je date met Enrique lees. Dat kan ècht niet :-) Als ik muziek van hem hoor, weet ik niet hoe snel ik het moet uitzetten en op de tv zap ik hem meteen weg.
    Maar volgens mij zijn we leuker als we verschillen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja lekker fout hè, kan me niet schelen, ik schaam me helemaal nergens voor. Mijn muzieksmaak is nogal divers, van Bach en Fauré, via Genesis, Fleetwood Mac naar Enrique. Stijg ik weer een beetje in aanzien als ik zeg dat ik eind januari ook nog naar Queen met Adam Lambert mag :p.

      Verwijderen
    2. Volgens mij ga je terugtellen in leeftijd, niks mis mee!

      Verwijderen
  5. Wat heerlijk om te lezen dat je fijne dingen onderneemt. Het is erg verdrietig alleen het leven stroomt door en daar moet je toch uit halen wat je kunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enrique.............. daar zwijmel ik bij weg! Ik begrijp dat je nog na ligt te stuiteren. Ik ben jaloers;-)!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk positieve blog! Fijn dat er weer wat ruimte is voor leuke dingen. Ik kan me helemaal voorstellen dat je mentale energie krijgt van zo'n show! Geniet er maar lekker lang van na :).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn zo'n uitje kun je weer even op teren.

    Siny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik was ook bij Enrique!!! <3
    Fijn om te lezen dat je wat leuke dingen hebt gedaan, dat verdien je!
    Heel erg veel sterkte met het verlies van Madelief. Heftig hoor...

    BeantwoordenVerwijderen