donderdag 16 oktober 2014

Geld uitgeven maakt gelukkig

Vorige week was niet zo’n beste week. Naast mijn dramatisch verlopen bezoek aan de huisarts was ook een van mijn poezenbeesten flink ziek. Sinds de knuffelbaarheid van mijn eigen kinders drastisch is teruggelopen zijn mijn twee siamezen een soort van surrogaatbaby’s. Toen een van de twee binnen enkele uren veranderde in een zielig hoopje ellende werd ik daar behoorlijk ongelukkig van. Na drie bezoeken aan de dierenarts, verschillende injecties, pillen en een heus infuus is mijn lieve Plien er nu weer bovenop. Ik had de 200 euries er graag voor over. Gelukkig waren de dierenartsen inclusief hun assistentes allemaal superlief en meevoelend. Daar kan mijn huisarts nog wat van leren.

Het gevolg van alle zorgen was dat ik ook last kreeg van migraine, en vervolgens van mijn nek. Tel daar die stomme huisarts bij op en je krijgt een erg labiele ik, enkele dagen stonden de sluizen flink open. Een beetje janken lucht best op maar ik wilde er niet in blijven hangen, maar dat viel potjandorie nog niet mee. Godzijdank ben ik gezegend met de meest lieve hubby die er bestaat. We gingen samen shoppen in een van mijn favoriete winkels en we kochten er kleren waar ik echt heul blij van werd. Ze staan me prachtig en ik voel me er heel slank in. Verder planden we twee onwijs gave uitjes. Het duurt nog even voordat het zover is maar ik kan er nu al van genieten. Hoe ik het ga overleven weet ik niet (en wil ik ook niet aan denken) maar ik heb er super veel zin in!

6 opmerkingen:

  1. Ga ervoor! wat fijn dat je zo'n lieve hubby hebt , geniet van die fijne kleren, dubbel en dik verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig weer een stijgende lijn. Kop op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super dat je man weet waar hij je blij mee kan maken! Bij mij werkt dat dus niet, ik hou niet van shoppen.. Als ik niet fijn ben ga ik juist spullen verkopen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dapper ding! Een ziek huisdier sloopt een mens, ik weet er alles van ;-( En ik weet precies hoe je Siamezen eruitzien, want ik heb ze op postkaarten staan!
    Ik heb al zo vaak gedacht dat ik wou dat ik voor mezelf naar de dierenarts kon. Je wordt daar altijd met open armen ontvangen, en echt niet om 200 euro uit te geven.
    Ik ben heeeel benieuwd welke leuke uitjes jullie gepland hebben!
    Liefs en een knuffel,
    Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms lijkt het wel allemaal tegelijk te komen, gelukkig weer een stijgende lijn.
    Tja helaas zijn ze bij de dierenarts is verder dan bij de menselijke artsen en niet alleen op het gebied van sociaal. Fijn om te lezen dat het met jou ook weer beter gaat en met je poezenbeest.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beetje laat maar ik hoop dat het poezenbeest weer heerlijk ondeugend is. En geld uitgeven is soms heerlijk!! We hebben ook een geweldig uitje gepland , zelfs 2 als ik even goed nadenk ;-) Kan ik nu al voorpret voor hebben!

    BeantwoordenVerwijderen