zondag 8 september 2013

Rijtje met blijheid

-’s ochtends wakker worden en me niet brak voelen
-merels die komen badderen in mijn vijver
-zonnen in het niet te hete avondzonnetje
-met het eigen gezin compleet aan tafel zitten
-zoonlief die klaar is met zijn studie en al een baan heeft
-wandelen op de hei die in bloei staat
-een knuffel van mijn lief als ik me weer eens ziek voel
-mijn twee snorrende Siamezen op schoot
-zo maar een lief kaartje in mijn brievenbus
-een dagje bubbelen in de wellness
-knallend onweer terwijl ik in mijn warme bedje lig
-een arts waar je normaal mee kan praten (helaas zeldzaam)
- als de weegschaal spontaan minder aangeeft dan waar ik bang voor was (ook zeldzaam)
-chocola in allerlei vormen en substanties (gaat niet samen met bovenstaande)
-nog meer chocola
Fijne zondag iedereen!

9 opmerkingen:

  1. Ik kan mij ook wel vinden in het rijtje.

    Fijne zondag en geniet ervan nu met chocolade en regen tegen het raam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijn rijtje, geniet ervan.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig is en blijft er altijd chocola! Maar alle mooie momenten zijn het waard om stuk voor stuk geteld te worden. Fijn om lezen dat er ook veel te genieten is voor je!
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeuhh! Een beetje laat maar hier word ik ook blij van! Fijne dinsdag!!
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn lijstje:)

    Vergeet niet te genieten als zieke, dat houdt je gaande op slechte dagen:) I know:)

    BeantwoordenVerwijderen